تجهيزات پزشكي

هود آزمايشگاه :
ابزاري براي كارآزمايي هاي پيشرو با احتمال زياد رنگ آميزي بيشتر نمونه ها ميكروبي يا تركيبي يا هود آلوده و پراكنده در يك مركز تحقيقاتي هستند و تمركز درمان امري غيرقابل اجتناب است ، اما در شرايط كنترل شده اي با آب آشاميدني است. گسترش آلودگي كمتر و بيشتر شبيه صفر خواهد بود ، بديهي است با پيشرفت هاي نوآوري امروز ، آزمايش هاي استثنايي ايجاد شده از هودهاي مركز تحقيقاتي باعث شده است تا آلودگي به صفر برسد. در اين ابزار اندازه گيري ها و پيامدهاي احتمالي استفاده از آن تغيير مي كند ، اما در كل اين هود ابزاري است كه در يك دامنه كنترل شده تا آنجا كه انتقال آلودگي ايجاد شده است و ماژول استريليزاسيون سخت افزاري و مواد مجاور را آزمايش و آزمايش مي كند. در خارج به طور كلي مواد مخدر است و تصفيه هوا با نور روشن انجام مي شود.

اسپكتروفتومتر:
يكي از تكنيك هاي ترسيم آرايش ها طيف سنجي ، استفاده از سايه پاسخ براي بررسي اندازه گيري مواد در مركز تحقيقات براي سنجش برخي از مواد ، به عنوان مثال گلوكز يا ليپيدهاي خون است كه از ويژگي هاي اتمي صريح از طيف سنج استفاده مي كند ، كه تركيبي از طيف سنجي. اين ابزار در اكثر آزمايشگاه هاي تحقيقاتي و تحقيقاتي باليني مورد استفاده قرار مي گيرد و در مدل هاي مختلف نمونه آزمايشگاه هاي درماني آن يك ابزار كوچك جدول با لوله آزمايش درجا است. مميزي ارزيابي مي كند كه روش كلي به شرح زير است: نمونه مايع پلاسما. خون را پس از سانتريفيوژ به نسبت از پيش تعيين شده ضعيف مي كند و پس از آن آن را با ماده اي كه داراي ماده مخدر براي ماده آزمايش است ، مخلوط مي كند و اين مخلوط به مدت 5 دقيقه در دماي اتاق گرم مي شود.
پيامد پيشرفت هاي گذشته آرايش سايه زني است ، در اين مرحله اين ترتيب به لوله آزمايش آورده مي شود. اسپكتروفتومتر به آرايش نور به فتومتر در طرف مقابل اندازه گيري عمدي نور مي گذرد و پس از آن نتايج در صفحه الكترونيكي وابسته به تمايز در نور انجام مي شود و با عبور از مثال عددي ، برطرف مي شود كه همگرايي اين ماده سعي مي شود با اين وجود ، بايد توجه داشت كه عود نور به عنوان مثال بايد مطابق با سايه چيدمان حاوي مواد آزمايش باشد. اسباب بازي همانطور كه توسط مدل ساختارهاي مختلف انگيزشي متفاوت نشان داده شده متفاوت است ، اما وقتي تمام كارها انجام شود ، آزمايش هاي پيشرانه داراي ميكروسكوپ الكتروني اوليه پيشرفته در قطعات هستند. Optique به همين ترتيب از سيستمهاي جديد براي ارائه نور و فوتومتر تك رنگ استفاده مي كند.
1) مقايسه كننده 2) لامپ 2) فيلتر 2) تك رنگ 2) كنسانتره 2) لوله كووت 2) فوتومتر 3) صفحه برق 2) صفحه اصلي 2) صفحه نمايش 2) كنترل پنل
در اين اسباب ، تعيين كننده عود تك رنگ آزمايش و روش استفاده شده توسط فرد براي تضمين صحت اين وسيله ، كنترل دقيق يك مقايسه كننده نور ايجاد شده با استفاده از مدارهاي الكترونيكي تضمين شده است. (1)
تمركز قابل توجه:
2-به طور مرتب كيفيت و شفافيت نور را در ساعات كاري بررسي كرده و در صورت لزوم آن را كاشت كنيد. قطعه هاي نوري برخي از مواقع داراي لايه دفاعي هستند كه هيچ وسيله اي نبايد آن را تميز كند و بهترين راه براي بدست آوردن جريان باد به اين دليل است كه قدرت كم نور در فعاليت اين اسباب قابل توجه است. ولتاژ آن نيز بايد سازگار باشد. فعاليت برد منبع تغذيه در اين خطوط است كه مدار تنظيم ولتاژ اين ابزار برآورد الكترونيكي قابل توجه و معمولاً پرخطر است.
1-ابزار مورد نظر بايد به طور متناوب تراز شود 2-در طي يك آزمايش مقايسه اي از فيلم فتومتر ، آزمايش 2 پيشرفته اي انجام مي شود تا تصديق شود كه اين امر به عنوان استاندارد پلانك معروف است كه بدون هيچگونه آماده سازي به عنوان روش پلانك شناخته مي شود. درست به پايه مي رود و آب تصفيه شده را به جاي نمونه يا ترتيب استاندارد مي ريزد.
جوش بن ماري:
به اين مثال كه گرما ناآرام است در طول آزمايشات پاسخ مثبت تلقين با استفاده از قوطي حباب به اين دليل كه درجه حرارت و نمونه هاي آن بي نظير است ، بدهيد. اين موارد را مي توان به صورت زير تنظيم كرد: كولرهاي ساده پارافين آب
دستگاه صفحه داغ:
اين ماده در مراكز تحقيقاتي براي گرم كردن مايعات مورد استفاده قرار مي گيرد و با قدرت گرم مختلفي در دسترس است. گرماي مورد نياز توسط يك تنظيم كننده داخلي به دليل انعطاف پذيري اين وسيله كنترل و محدود مي شود. امنيت الكترونيكي قابل توجه است ، كه بايد هنگام تنظيم به آن توجه شود. مدار نوع اصلي مطابق شكل زير است
(1)
براي تشويق مراكز تحقيقاتي ، از همزن جذاب براي چرخاندن قطعه جذاب اين اسباب توسط يك موتور نيمه استفاده مي شود و بخش جذاب ديگر در قسمت نگهدارنده نمونه توسط يك ميدان جذاب محوري تبديل مي شود. باعث مي شود مواد در چيدمان مخلوط شوند و در اين روش بهتر مخلوط شوند و تخليه و قرار دادن در محفظه نمونه ساده تر شود و نسبت به transmit sullying.
همزن جذاب يا گرمتر:
به حقيقت گفته مي شود ، تركيبي از همزن جذاب و بخاري برقي يا رادياتور است به اين شرط كه در تست ها معمولاً از گرما بيشتر استفاده مي شود تا يك ميدان جذاب چرخش از آهنربايي نصب شده بر روي محور يك موتور .انكوباتور مركز تحقيقات:
اين وسيله اي است كه مي تواند شرايط كنترل دما را به زيركي ، نور و گازهاي طبيعي ارائه دهد. از انواع خاص در مركز تحقيقات نشانگر دارويي استفاده شده و از آن براي رشد بيماريزايها استفاده مي شود. جوجه كشي ممكن است گرم ، سرد يا استفاده مضاعف باشد. نياز فوق العاده است. (1)
اتوآناليزر:
اين روزها در مراكز تحقيقاتي نمايشي درماني اين ابزار با پيشرفتهاي جديد مورد استفاده قرار مي گيرد و براي تست هاي مختلف مورد استفاده قرار مي گيرد و عناصر بي شماري در جايي و در محدوده 2 و 3 مورد ارزيابي و اعلام مي شود و همانطور كه از نام آن مشخص است يك تحقيق است. اين برنامه با تكيه بر مقدار پارامترهايي كه بايد تخمين زده شود و ظرفيت آزمايش مدلهاي مختلف است. با اين وجود ، دقت در تنظيمات مورد استفاده براي رابط كاربري با رايانه هاي شخصي و چاپگرها و اندازه گيري تست مورد نياز نيز در انتخاب ابزار قدرتمند است. تست (سرم خون) مايع نخاعي يا مواد مقايساتي يا در داخل دستگاه مرتب شده يا انجام مي شود ، در آن مرحله نمونه ها به صورت جداگانه توسط ابزار مورد آزمايش قرار مي گيرند و نتايج حاصل از چاپگر بسيار شخصي ابزار و ساير پرينترهاي معمولي توسط آنها بررسي مي شود. يك انجمن كامپيوتر
شمارنده سلول:
يا از طرف ديگر ابزار كنترل طلايي اين ابزار براي نمايش و صفحه نمايش پلاكت هاي مشخص ، به عنوان مثال ، Plt - WBC - RBC استفاده مي شود. روش هاي پيشگيري و ادراك حركت براي انجام آزمايشات بر روي اين ابزار استفاده مي شود و نمونه آن بايد قبل از آزمايش جمع آوري شود. آزمون را تنظيم كنيد كه با تمهيدات صريح به پايان مي رسد.
چاپ :
دستگاههاي معمولي از پرينترهاي جوهر افشان استفاده مي كنند ، اما اين روزها چاپگرهاي ليزري الكترونيكي كه از كاغذ گرم استفاده مي كنند از يك لايه كم كربن استفاده مي كنند كه سايه مبدل گرما را تغيير مي دهد. حالت رول يا كتاب به هم پيوسته است.
سيستم هاي تصويربرداري دارويي:
يكي از تكنيك هاي كشف ، درك است ، اما به دلايلي كه بينايي كمبود ناشناخته دارد ، كافي نيست ، به عنوان مثال ، خطا ، اشتباهات و جدا شدن در بدن. علاوه بر اين ، نمودار كلي از قسمت هاي بدن بيمار را ارائه دهيد. براي دستيابي به اين هدف از پيشرفت هاي مختلفي استفاده مي شود ، از جمله پرتوهاي گاما X و امواج روشن ، كه به طور معمول با روش هاي خاصي دنبال مي شوند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.