ظروف آزمايش گاهي

درباره وسايل آزمايشگاه و نحوه استفاده

براي انجام آزمايشهاي مختلف ، بايد بدانيد كه چگونه مي توانيد از هر يك از ابزارهاي آزمايشگاهي براي به دست آوردن نتيجه ايده آل در هر تحقيق استفاده كنيد. در زير مجموعه اي از تجهيزات تحقيقاتي ارائه شده است كه انتظار داريم به شما در راحت تر شدن با تجهيزات آزمايشگاهي كمك كند ، بنابراين شما مي توانيد بدون كشش زياد تحقيقات مختلفي انجام دهيد.

طيف گسترده اي از سخت افزار مركز تحقيقات

بورسا

ايران پانل

ارائه طيف گسترده اي از سخت افزارهاي مركز تحقيقاتي

۱ لوله آزمايش

از آن براي نگه داشتن مايعات و چيدمان ها و گرم كردن آنها استفاده مي شود و از پايه گرد براي مقاومت در برابر گرماي مستقيم از آتش ساخته شده است. توجه داشته باشيد كه هنگام گرم كردن مايعات ، قطر 4 از حد لوله آزمايش را پر نكنيد.

 

لوله آزمايشگاه

 

۲. برس نمك يا برس لوله

 

سيلندر شور براي تميز كردن و شستشوي داخل تقسيم كننده لوله آزمايش استفاده مي شود ، كه بايد آن را تعبيه كنيد و برس را براي شستن لوله آزمايش بچرخانيد.

 

لوله نمك

 

۳. لوله آزمايش را تحويل دهيد

 

لوله آزمايش از چوب يا پلاستيك و فلزي است كه براي نگه داشتن لوله آزمايش استفاده مي شود.

لوله آزمايش را تحويل دهيد

4 كانال

اكنون سيلندرهايي را ارائه مي دهيم كه از فلز يا چوب براي ساختن اين وسايل استفاده مي كنند كه مي توانيد ضمن گرم كردن مايعات از لوله آزمايش براي نگه داشتن آن استفاده كنيد.

لوله هاي آزمايشگاهي فلزي

 

همچنين مي توانيد از سيلندر چوبي براي بدست آوردن لوله آزمايش استفاده كنيد.

 

پيش نويس سخت افزار آزمايشگاه

 

5 ليوان انساني يا آزمايشگاهي

شيشه هاي انساني يا آزمايشگاهي به دو شيشه و پلاستيك قابل دسترسي هستند. از مردم براي تخليه حجم مشخصي از مايعات و گرم كردن چيدمان و تجزيه مواد و ايجاد چيدمان و جابجايي ترتيب استفاده مي شود. افراد در مجموعه اي از مجلل ها قابل دسترسي هستند و روي يك پايه مقاوم در برابر سه پايه و شعله سوار مي شوند و براي اتلاف ، گرم شدن و سرمايش و تمرين هاي مختلف استفاده مي شوند. افراد در طيف گسترده اي از حجم 5 سي سي و 5 سي سي و 5 سي سي ساخته مي شوند.

انسان

۶. دوك ماير

 

اكنون در آزمايشگاه نحوه استفاده از ارلنماير را نشان خواهيم داد كه يك ابزار مركز تحقيقاتي ساخته شده توسط كولي است كه براي گرم كردن مايعات و تنظيمات مورد استفاده قرار مي گيرد. به همين ترتيب مي توانيد مايعات و ترتيبات درون آن را با هم مخلوط كنيد. اسباب بازي را نگه داريد. علاوه بر اين ، ارلنماياير براي مخلوط كردن مخلوط ها نيز استفاده مي شود. ارلن ماير در اندازه هاي مختلف ، به عنوان مثال 1C ، 2C و 5C ساخته شده است.

 

دوك ماير

 

۷ كانال

 

كانتينر مجموعه اي از سخت افزار مركز تحقيقاتي است كه در انواع مختلف شيشه و پلاستيك قابل دسترسي است و از آن براي انتقال مايعات از نگهدارنده به محفظه و كانال جهت تنظيم و مايعات استفاده مي شود.

 

كانال

8 ظرف جدا شونده يا جداكننده

اين توسط مركز تحقيقات براي جداسازي مايعات غير مخلوط ، به عنوان مثال ، آب و روغن استفاده مي شود.

ظرف جداكننده

۹. ساعت شيشه اي

 

از شيشه هاي ساعت براي از بين بردن آرايش ها و مايعات به سرعت استفاده مي شود.

 

ساعت شيشه اي

 

۱۰. پرچين چيني

 

اين وسيله اي فلزي يا فلزي است كه براي روان سازي و مصرف مواد مورد استفاده قرار مي گيرد و مي تواند با كمك يك انشعاب يا نافذ و يا بر روي سه پايه و مثلث آسترستون سوار شود.

 

برنج چيني

 

۱۱ خشك كن يا خشك كن

 

از اين ابزارك مركز تحقيقاتي براي خشك كردن مواد يا محافظت از آن در معرض خطر احتباس گاز استفاده مي شود.

 

خشك كن

 

۱۲ كپسول چيني

 

مورد چيني براي از بين بردن چيدمان ها و مايعات به سرعت مورد استفاده قرار مي گيرد. به همين ترتيب مي توانيد از آزمايشگاه براي مايع سازي مواد استفاده كنيد.

 

كپسول چيني

 

۱۳ بونسن يا چراغ گاز

 

اين نور پس از خالق آن Bunsen نامگذاري شده است. چراغ بنزن داراي دريچه هوا است و در صورت خاموش اگر از آن استفاده نكنيد بايد دريچه هوا را ببنديد تا به رنگ زرد و سرد شود.

 

پيش نويس سخت افزار آزمايشگاه

 

۱۴ نور روح

 

اكنون مي توانيد به جاي چراغ هاي گازي از اين ابزار استفاده كنيد. قبل از استفاده از چراغ مشروبات الكلي ، بايد حصار را به طور ناقص تخليه كنيد با اين هدف كه دود مشروب بيرون رود و نور منفجر نشود.

 

نور روح

 

۱۵ قاشق

 

اسپاتول ، كه در غير اين صورت اسپاتول يا اسپاتولا ناميده مي شود ، وسيله اي چيني يا فلزي است كه براي بيرون كشيدن مواد جامد از محفظه و انتقال به يك نگهدارنده ديگر استفاده مي شود.

 

قاشق

 

۱۶ چشمه ها

 

اين محفظه حاوي آب تصفيه شده اي است كه مي توان از آن براي شستشوي سيلت يا شامل آب تصفيه شده استفاده كرد.

 

چشمه ها

 

۱۷ مخلوط كن شيشه اي

 

در اين بخش از آشنايي ما با چرخ دنده هاي مركز تحقيقاتي ، مخلوط كن شيشه اي را ارائه مي دهيم كه يك مخلوط كن شيشه اي آزمايشگاهي است كه براي مخلوط كردن ترتيبات استفاده مي شود و به طور مداوم يك سايت را گرم مي كند. تحريك كننده

 

۱۸ ملات چيني

 

ملات چيني براي خراش دادن و خراشيدن مواد استفاده مي شود. توجه داشته باشيد كه نبايد ملات را به ملات برش دهيد.

 

هون

 

19 برت

 

اين مجموعه اي از ابزارهاي مورد استفاده براي بيرون راندن و اندازه گيري حجم مشخصي از مايع است. شناخته شده ترين نوع بورته را مي توان به عنوان يك بورت شيردهي توصيف كرد ، كه يك مونتاژ مكانيكي آزمايشگاهي است كه از 1 تا 2 ميلي ليتر ارزيابي مي شود ، با درجه حرارت 2 درجه در بالا و دماي 2 درجه در پايه.

 

ارائه طيف گسترده اي از چرخ دنده هاي مركز تحقيقات

 

20 تورم پايه گرد

 

از تورمهاي پايه گرد براي تصفيه و حباب مايعات و تصميم گيري در مورد ضخامت گازها و غيره استفاده مي شود .اين اسباب بازي آزمايشگاهي در حجم هاي مختلف ، به عنوان مثال 1 سي سي ، 5 سي سي و 4 سي سي قابل دسترسي است.

 

تورم پايه گرد

 

۲۱. تورم پايه سطح

 

از سطح پايه تورم براي نگه داشتن مواد استفاده مي شود و مانند آزمايشگاه ارلنماير است و در اندازه هاي مختلف قابل دسترسي است ، به عنوان مثال 1C ، 2C ، 2C و غيره.

 

تورم پايه سطح

 

۲۲. پالايش تورم

 

اين نوع تورم در اصل يك پايه تورم با تورم با استفاده مقايسه اي با يك پايه تورم بادي است و از لوله جانبي آن براي اخراج گازها استفاده مي شود.

 

پالايش تورم

 

۲۳. بادي هاي حجمي

 

اكنون در آزمايشگاه ، يك تورم با حجم زياد يا تورم با فشار را ارائه مي دهيم كه مي تواند براي تضعيف ترتيبات يا دادن ترتيبات استاندارد استفاده شود. روي گردن محكم اين تورم ، يك خط تمبر گرد وجود دارد كه محدوديت حجم را نشان مي دهد.

 

بادي هاي حجمي

 

۲۴ حيوان خانگي

 

از پت براي تخليه حجم مشخصي از مايع استفاده مي شود و اين نوع ابزار تحقيقاتي داراي دو نوع منحصر به فرد است ، به عنوان مثال جيب هوا و سرراست و استفاده از پركننده ايده آل است.

 

حيوان خانگي

 

۲۵ سيفون پت يا صنوبر

 

سيفون حيوان خانگي براي مكش استفاده مي شود و در صورت خاموش بودن خطرناك بودن ، بايد قبل از استفاده از آن جامد شويد و با آب آن را امتحان كنيد.

 

موثرترين روش براي استفاده از اين ابزار تحقيقاتي اين است كه از صيد A براي پاك كردن هواي داخلي استفاده مي شود و از دكمه S براي مكش سموم استفاده مي شود. به همين ترتيب مي توانيد از صيد E براي بيرون كشيدن مواد مكيده استفاده كنيد.

 

پووار

 

۲۶۶ اتاقهاي فارغ التحصيل

 

اين مدل گرد و توخالي يك پايه دارد و بر خلاف برت و پت ، ارزيابي آن در پايه آغاز مي شود و از يك اتاق بررسي شده براي سنجش حجم تنظيمات معين استفاده مي كند. به همين ترتيب براي تصميم گيري در مورد حجم موارد قوي و بي شكل استفاده مي شود.

 

اتاقهاي فارغ التحصيل

 

۲۷ گيلاس آهسته

 

از اين ابزارك مركز تحقيقاتي براي تخليه يك حجم مشخص از مايع و پر كردن محفظه فارغ التحصيل و بورت استفاده شده است.

 

گيلاس پيشرونده

 

۲۸ قطره قطره

 

اكنون در آزمايشگاه خود توليد كننده را ارائه مي دهيم كه يك ابزار مهم و اساسي براي بيرون كشيدن اقدامات دقيق چيدمان ها و مايعات است.

 

قطره قطره

 

۲۹. مبرد يا مبرد

 

مبرد علاوه بر اين براي خنك كردن بخار ناشي از اتلاف مايعات به كار مي رود.

 

مبرد

 

۳۰ مثلث متقابل

 

اين مركز تحقيقاتي فلزي مثلثي فلزي است كه از 4 بيت پرسلن غيرقابل كنترل ساخته شده است و مي تواند در هنگام گرم كردن از پرسلن استفاده كند.

 

مثلث سخت سر

 

۳۱. سوهان

 

از اين ابزارك مركز تحقيقاتي براي برش شيشه هاي خالي و صاف كردن قطعه تيز شيشه استفاده شده است.

 

سوهان

 

۳۲ حلقه حلقه

 

علاوه بر اين براي نگه داشتن كانال نيز استفاده مي شود. به همين ترتيب مي توانيد از يك انگشتر حلقه براي نگه داشتن تورم به جاي سه پايه استفاده كنيد.

 

گيره حلقه

 

۳۳ ظرف يا بشقاب پتري

 

از ظروف پتري براي ذخيره سازي و آزمايشات ميكروبي استفاده مي شود.

 

ظرف پتري

 

۳۴ كليپ باربيكيواين يك ابزار آزمايشگاهي به شكل قيچي است و از آن براي بيرون كشيدن پره هاي داغ از بخاري و آزمايشات استفاده مي شود.

 

كليپ Daze

 

۳۵ لهستاني ها و غرفه ها

 

از اين ابزار براي نگه داشتن چيزها با يك سينچ استفاده مي شود.

 

با سخت افزار مركز تحقيقاتي و كاربرد آن آشنا شويد

 

۳۶۶ قلاب

 

از اين ابزارك مركز تحقيقاتي براي نگهداري بيشتر موارد ، مثلاً ارلن ماير و تورم و غيره استفاده شده است.

 

گيره تأسيسات تحقيقاتي

 

۳۷ گيره بورت

 

از اين ابزار تحقيقاتي براي نگه داشتن دنده استفاده مي شود ، به عنوان مثال ، بورت ، دماسنج و غيره.

 

با سخت افزار مركز تحقيقات بنيادي آشنا شويد

 

۳۸ سه پايه

 

صفحات كه داراي پايه سطح هستند ، به عنوان مثال ، ارلن ماير و انسان و غيره از طريقه عبور از روي سه پايه آتش سوزي مورد استفاده قرار مي گيرند و بايد روي اين مثلث سخت كار يا مثلث تلاقي سوار شوند.

 

سه پايه

 

۳۹ تر و تميز سرسخت

 

براي جلوگيري از تماس مستقيم گرماي آتش با دارنده مورد نظر براي گرم كردن ، از كار غيرقابل كنترل براي قرار دادن كار در زير محفظه و در كار از ماده سفيد به نام آزبست استفاده مي شود.

 

تر و تميز حساب شده

 

۴۰ پنس

 

براي اخراج و نگهداري از مقدار محدودي از مواد قوي سوختگي و غيره. از Forceps استفاده مي شود.

 

با تجهيزات تحقيقاتي و كاربرد آن آشنا شويد

 

۴۱ هود مركز تحقيقات

 

اين نوعي محفظه تهويه است كه براي هدايت آزمايش گازهاي كشنده براي انتقال دود سمي به هوا در خارج از آزمايشگاه با كمك يك ابزار تهويه استفاده مي شود.

كاپوت ماشين

۴۲۲ جوجه شعله

بخاري براي مدت طولاني از گرم كردن مواد استفاده مي شود.

جوجه شعله

 ۴۳۳ بالا

 

در اين قسمت از پيش نويس به مركز تحقيقات ، ما در بالا ارائه مي دهيم ، كه به صورت الاستيك يا پلاگين قابل دسترسي است و براي اطمينان از سر لوله آزمايش و انبساط و غيره استفاده مي شود.

۴۴ لوله رابط

اين لوله شيشه اي است كه هنگام گرم شدن در اثر گرما ، به طور مؤثر منحني مي شود و از يك سيلندر رابط براي اضافه كردن محفظه استفاده مي كند. 

۴۵۵ كاغذ كانال

اين نوع كاغذها گرد است و براي جداسازي مواد جامد از مخلوطها استفاده مي شود. توجه داشته باشيد كه بايد كاغذ كانال را روي ظرف در آن نقطه قرار دهيد و مواد جامد را از مخلوط جدا كنيد.

كاغذ كانال

۴۷۷ دماسنج و قلاب براي دماسنج

از دماسنج براي اندازه گيري دقيق دما استفاده مي شود. علاوه بر اين ، مي توانيد از يك بريس دماسنج براي اتصال دماسنج به قطب و پايه استفاده كنيد

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.