تفاوت هود شيميايي و هود لامينار

هود PCR جريان لمينار
هود ميكروبي يا هود ميكروبي بايرن نمونه اي از هود آزمايشگاهي است كه با استفاده از كانال HEPA با كانال اكسيد از سخت افزار مركز تحقيقاتي به يادگار مانده است و علاوه بر اين داراي فن دمنده است. اين كانال بايد براي بيرون راندن همه آلاينده ها از هواي نزديك به هوا مناسب باشد. اين نوع هود در امكانات تحقيقاتي ميكروبيولوژي و بيشتر در روش اتاق زندگي استفاده مي شود. وظيفه اصلي آن تهيه نمونه هايي در مركز تحقيقات است. انگيزه اساسي پشت پرده لمينار محافظت از آلاينده ها از طبيعت به كار رفته در مواد است ، نه نيروي كار و سرپرست مركز تحقيقات. خارج از. بخش ديگري از هود تركيبي چيدمان آب آشاميدني براي كاركنان مركز تحقيقات است. سرعت اين هود مصنوعي از اين مركز تحقيقاتي در محدوده 0.4 و 0.6 متر بر ثانيه است. اين هودها مدلهاي منحرف و غير جهت دار (فلزي يا ام دي اف) دارند. هيچ كانالي در سنگر وجود ندارد و هواي خاكي از مسير آبراه خارج مي شود. 

در دو كانال يك كانال كربن يا زغال سنگ وجود دارد كه هواي داخلي را جذب و هماهنگ مي كند. به دليل احتمال زياد زنگ زدگي روي هودها ، اين وسيله بايد بي عيب و نقص باشد. عناصر هودها معمولاً در ابعاد 80 يا 60 و 220 سانتي متر از قد بلندي 100-120-150 هستند ، اما در موارد خاص ممكن است اين هود در اندازه گيري هاي مختلف نيز ساخته شود. طبيعت به طور مداوم به پيشرفت مثبت هواي آلوده آلوده مي شود.
PCR Hood ، Biosecurance Hood: اين يك هود كلاس II است. معروف به PCR-L2 ، هود ايمني لمينار عمودي لمينار كلاس II است - هود لمينار.
اين هود ايستگاه كاري مركز هود / PCR از مشتري ، مورد و شرايط موجود در برابر آلاينده ها و مواد ناايمن در هوا استفاده مي كند. استفاده از هودهاي بخار به عنوان يكي از مهمترين انواع هودهاي تحقيقاتي قابل توجه است. هود تأسيسات تحقيقاتي به طور معمول به عنوان پشت بام معرفي مي شود و سموم را به فضا منتقل مي كند. علاوه بر اين ، ايجاد و استفاده از هود مركب معمولاً در سايتي انجام مي شود كه با مواد مخرب آلوده شده باشد. با اين هدف كه بتواند كل نگهدارنده را پوشانده و تمام دودهاي كشنده و آلوده كننده را به بيرون منتقل كند. اجزاي سينك مركز تحقيقاتي ، نوع شيرآلات و ساير وسايل داخلي هود آزمايشگاه مشخص مي شود. جزئيات هود مصنوعي
به طور كلي بدنه هود مخفي يا هود كف پوش از فولاد تصفيه شده و فولاد سخت شده استفاده مي كند كه به تدريج نسبت به مواد مختلف غيرقابل نفوذ است و كيفيت هود را گسترش مي دهد. كانال و فن آوري تأسيسات تحقيقاتي يكي از بخش هاي مهم هود مركب است. پنكه محور براي رفاه بيشتر در استفاده از هودهاي ماده مورد استفاده قرار مي گيرد. در شرايط استثنايي صنعتي ، از مدلهاي توسعه يافته بعدي هودهاي تركيبي استفاده مي شود. علاوه بر اين ، هود استفاده شده در شرايط درماني با شرايط مكانيكي متفاوت است. در شرايط مكانيكي ، ايده آل است كه از مدل هاي تأييد صحت و انفجار استفاده كنيد تا بهزيستي كل محيط زيست را حفظ كنيد. در شرايط مدرن استفاده از هودهاي مصنوعي براي برش و جوش فلز طبيعي است. استفاده از هود جنجالي در يك سازمان به اندازه ، اندازه و كيفيت هاي مختلف آن بستگي دارد ، به عنوان مثال نوع بدنه هود مصنوعي مورد استفاده و انواع مختلف آن. مركز تحقيقاتي در شكل ها و مدل هاي مختلف با كاربردهاي مختلف برنامه ريزي و ساخته شده است. هود مركب در مدلهاي مختلف مورد استفاده قرار مي گيرد ، همانطور كه در مورد ضرورت هاي مركز تحقيقات نشان داده شده است. جمع آوري هودهاي مدرن نياز به توانايي و استعداد غير معمول دارد ، و هودهايي كه دستورالعمل هاي لازم را رعايت نمي كنند ، اساساً بيهوده است و مانند يك شكل مستطيل شكل سه بعدي غير منتظره عمل خواهد كرد. در نتيجه ، متخصصان در زمينه ايجاد هود مواد لازم است. به همين ترتيب ، هود تأسيسات تحقيقاتي با هود منزل متفاوت است و به چند طبقه بندي تقسيم مي شود:
در خارج از هود تأسيسات تحقيقاتي
2-آزمايشگاه در هود منطقه
در يك ترتيب ديگر ، انواع هودهاي تحقيقاتي در كلاسهاي همراه جدا مي شوند:
هود سايه دار يا هود پشت بام
2-هود بخار يا هود ماده
هود لمينار يا هود ميكروبي
4- هود بازو يا هود كلامي
5- هود مكش يا كانال
هركدام از اين مدل هاي هود كاربرد خاص خود را دارند و در امكانات تحقيقاتي كاربردهاي مختلفي خواهند داشت.
تمايز بين هود مركب و هود لمينت
تضاد در انواع و مدل هودهاي ماده اي با هودهاي چند لايه
تضاد ديگر بين هود ميكروبي و هود مركب ، مجموعه اي از اين دو مدل است.
بنابراين هودهاي ماده در هر دو مدل كانال و غير كانال به نمايش گذاشته مي شوند ، و هودهاي چند لايه در هر دو مدل جريان باد صاف و عمودي ، هركدام داراي خصوصيات بسيار خاص خود هستند.
همچنين ، دو هود ميكروبي و مزاحم با جنس ، سودمندي و بخش هاي مختلف ، به عنوان مثال ، فن ، كانال و موارد مختلف مختلف در تضاد هستند.به عنوان مثال ، اجزاي سازنده مصالح ساختماني-فن هاي مورد استفاده در كنف - از فيلترهاي مورد استفاده در ميزان جريان و هوا استفاده مي شود

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.