سكوبندي آزمايشگاه

مراحل مركز تحقيقات بايد ضمن پناهندگي و قوي بودن ، لذت بخش باشد و فضاي كار قابل قبولي و آماده را براي استفاده مشتري فراهم كند. اصولاً به ترتيب چيدمانها و مناطق كار در هر مركز تحقيقاتي ، استوپينگ گفته مي شود. چارچوب ويژه اي از دولت هاي تخصصي مرحله اوليه راه اندازي آزمايشگاه است كه مراحل بعدي را براي تهيه و گسترش آن مي دهد. ويژگي هاي داربست مناسب
بديهي است كه شرايط آزمايشگاه با مصنوعات بيشمار و سخت افزار آزمايشگاهي كه براي آناليزهاي مختلف مورد استفاده قرار مي گيرند ، در حال پر كردن است. 

دستيابي به هر يك از اين مواد به تنهايي و يا خراب شدن آنها در اين شرايط ، مي تواند باعث مصرف واقعي ، فساد و يا آسيب براي ميزبانان مركز تحقيقات شود. پس از آن ، هنگام خريد و معرفي مراحل آزمايشگاه ، نكات برجسته تخصصي و تأملات سلامتي بايد به عنوان يك ماده اول از نظر مخالف با محافظه كار مورد توجه قرار گيرد. بخشي از اين نكات برجسته شامل موارد زير است:
مقياس گذاري آزمايشگاه
پيش بيني سكوبندي آزمايشگاه
سطح قابل توجهي از امنيت و استفاده ساده
انتقال و كنترل آلاينده ها
توانايي معرفي و همكاري با مؤسسات خاص
دسترسي ساده به بنياد اداري
قابليت رفع و پيوند بخش هاي آسيب ديده
ظرفيت باز كردن و نصب مجدد آنها در جايي ديگر
اندازه گيري هاي اندازه گيري شده در هر مركز سنجش
محافظت زياد در برابر مصرف ، آسيب هاي جسمي و مركب
كنترل استاندارد و انتقال سموم مركز تحقيقات
برنامه عالي ، سايه مناسب و ساختار خاص
با توجه به چارچوب ها ، چنين سخت افزاري ها در صورت لزوم ، توانايي درج بخش هاي جديد را دارند و با توجه به فضاي آزمايشگاه ، بنابراين در صورت لزوم مي توان از آنها با بهره گيري بيشتر استفاده كرد.
مرحله تك جهته
اندازه گيري ها: اين مرحله توسط مشتري منحصر به فرد ساخته شده است اما اغلب به عرض 1 تا 2 سانتي متر و عرض 1 تا 2 سانتي متر است.
اسكلت: ساخته شده از پروفيل هاي فلزي با اندازه گيري 2.5 ميلي متر و 2.5 ميلي متر ، ساخته شده از حلقه و از پيش مونتاژ شده ، فرها را مي توان توسط J10 M10 وصل كرد. قسمت پايين پروفايل نيز به همين ترتيب در پيچ M12 Reglag درج مي شود. مهم است كه پروفايل هاي ساخته شده از رنگ الكترواستاتيك پوشانده شود.
بدنه و درها: معمولاً از MDF با روكش ملامين ، فرميكا يا HPL ساخته مي شود. حال و بار ديگر ، به اين صورت كه ممكن است بدنه به دستور مشتري از جنس استيل سخت يا ورق براق ساخته شود.
روش: در تارهاي اپوكسي ، سنگ سنگي ، خصمانه با توليد گلدان هاي خورنده ، استيل ، فرميكا يا HPL استفاده مي شود.
مرحله دو طرفه
اندازه گيري: اين مرحله غالباً با استفاده از عرض 1 تا 2 سانتي متر و ارتفاع 1 تا 2 سانتي متر توليد مي شود. همه تعيين كننده ها شبيه به يك مرحله جهت واحد هستند.
اسكلت: ساخته شده از پروفايل هاي فولادي با اندازه گيري هاي مختلف ، به عنوان مثال ، 2.5 ميلي متر و 2.5 ميلي متر ، يا پرشور يا سبك و از قبل ايجاد شده با اين هدف كه حلقه ها را مي توان با حلقه M10 ايمن كرد. به همين ترتيب تا حد امكان از پروفايل هاي پيچيده شده پيچ M12 Reglag نصب مي شود. مهم است كه پروفايل هاي ساخته شده از رنگ الكترواستاتيك پوشانده شود.
بدنه و درها: معمولاً از MDF با روكش ملامين ، فرميكا يا HPL ساخته مي شود. در بعضي مواقع ، در هر صورت ، بدنه از دستور فولاد يا ورق نرم و صاف ، به دستور مشتري ساخته مي شود.
روش: در تارهاي اپوكسي ، سنگ سنگي ، خصمانه براي توليد گلدان هاي خورنده ، استيل ، فرميكا يا HPL استفاده مي شود.
قفسه تقسيم كننده
اندازه گيري: اين قفسه ها بطور مرتب 2 سانتي متر طول ، 2 سانتي متر طول و 2 سانتي متر عمق دارند.
بدن: ساخته شده از MDF با پوشش هاي ملامين ، فرميكا يا HPL.
ورودي: شيشه يا MDF يا تركيبي از هر دو.
مركز و قفسه جانبي
اندازه گيري: اين قفسه ها بطور مرتب در جداول وسط با دو سانتي متر قامت ، عرض 2 سانتي متر و طول متغير (بسته به طول جدول) ، روي ميز در 4 طبقه و به صورت جداول پس از اجرا با اندازه گيري هاي مختلف يا تقسيم كننده يا ايستاده ساخته مي شوند. . .
اسكلت: مشخصات سبك ، با پوشش الكترواستاتيك 2.5 ميلي متر.
بدن: ساخته شده از ام دي اف با ملامين ، فرميكا ، HPL يا روكش فلزي.
مقياس گذاري آزمايشگاه
جدول برابري
اندازه گيري: ارتفاع 85 سانتي متر و عرض 80 سانتي متر
پوشش: 20 پروفيل با پوشش رنگ الكترواستاتيك با پايه انعطاف پذير
بدنه: MDF ساخته شده از پوشش ملامين به ضخامت 16 ميلي متر با لبه هاي PVC ضخامت 2 ميلي متر ، سنگ ضخامت 10 سانتي متر با سطح حريق و لرزه اي و انعطاف پذير براي جلوگيري از لرزش و عدم حركت به سمت مقياس فوقاني. حمل دقت لازم در آزمونها
پلاگين برقي دو طرفه برتر ايران
منطقه كار تنها جهت با سايه اپوكسي TOP
سينك پليمري فاسد كننده با قير آلماني 60 45 45 سانتي متر
پايه مخلوط آب سرد و گرم با TOP دشمن رنگ اپوكسي خورنده

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.