لوازم آزمايشگاه شيمي

دماسنج
كار دماسنجي است كه دماي مختلف را تخمين مي زند. دماسنجهاي مشروب و جيوه اصلي ترين و ساده ترين دماسنجها براي كار در يك مركز تحقيقاتي هستند كه مشروبات الكلي يا جيوه را به عنوان سطح گرماي داخلي يا مايعات و غيره نشان مي دهند. بديهي است كه "نانو كلوين" دقيق ترين دماسنج در هر نقطه اي است كه براي نشان دادن كمترين جزئيات شناخته شده است.


مقاله كانال
اين كانال ها كه در طيف وسيعي از اشكال و اندازه ها قرار دارند ، به طور گسترده اي در مركز تحقيقاتي براي هموار سازي و تصفيه سازها و دستيابي به مواد جامد قوي از مايعات مورد استفاده قرار مي گيرند.
لوله تست يا لوله نمونه
سيلندرهايي كه در اصل شيشه هستند يا به عنوان پلاستيك هاي بسيار ساده و ساده براي حمل و نقل ، مخلوط كردن يا گرماي كمي از مواد استفاده مي شوند. توسعه نمونه يا نگهداري و آزمايش بر روي نمونه هاي خون از قبل جمع آوري شده استفاده از اين ابزار در يك مركز تحقيقات علمي استانساني (بچر)
اسباب اصلي اصلي كه در آزمايشگاه با آنها ملاقات خواهيد كرد ، انسان است. افراد داراي مجموعه اي از مشاغل از جمله مخلوط كردن ، مخلوط كردن يا گرم كردن مايعات هستند. آنها معمولاً داراي كف و سطح توخالي هستند و در مجموعه اي از اندازه از 1 ميلي ليتر تا چند ليتر در دسترس هستند.
بطري را بشوييد
لوازم آزمايشگاهي همانطور كه در عكس مشاهده مي كنيد ، اين ابزار آزمايشگاهي شامل يك ظرف پلاستيكي و يك دهانه روي آن است.
چراغ بنزن
همانطور كه در تصوير مشخص است ، مشعل Bunsen يكي از دستگاه هاي آزمايشگاهي است كه به عنوان چاه آب و گرما در آزمايشگاه ها مورد استفاده قرار مي گيرد و از محقق آلماني آلماني رابرت ويلهلم ابربره بونسن استفاده مي شود.
اتاق فارغ التحصيل
در تصوير بالا مي توانيد مركز يا اتاقك فارغ التحصيل را مشاهده كنيد. يكي از دستگاههاي تحقيقاتي كه براي اندازه گيري حجم معيني از مايع مورد استفاده قرار گرفته است ، يك لوله شيشه اي است كه از يك استوانه بلند و يك پايه تشكيل شده است و امكان تنظيم اسباب بازي روي ميز را دارد.
بورت
ديگر لوازم آزمايشگاهي كه به آن نياز داريد يك بورت است.
همانطور كه در تصوير بالا مشخص است ، بورت يك وسيله شيشه اي است كه در يك محفظه عمودي با يك گوشه به گوشه در پايه ساخته مي شود. از اين ابزار براي تكان دادن حجم دقيق مواد معرف در آزمايشات مواد استفاده شده است.
سه پايه
آزمايشگاه ديگر سه پايه است. از اين ابزار براي پيوستن به ظروف در حين گرم شدن استفاده مي شود.
scoopula
همانطور كه در تصوير بالا مشخص است ، اين ابزار يك نوار محدود است كه در مركز تحقيقات براي مراقبت و جابجايي مواد جامد مورد استفاده قرار مي گيرد.
تنگ مخروطي ازمايشگاه
همانطور كه در تصوير مشخص است ، اين يك دارنده مركز تحقيقاتي متداول است كه معمولاً براي حباب مايعات آزمايشگاه و جداسازي گازها استفاده مي شود. اين مركز تحقيقاتي به نام طراح آن ، دانشمند آلماني ، ريچارد ارلنماير نامگذاري شده است ، و در نتيجه مخلوط كردن مايعات به دليل محدوده محدود آن مورد استفاده قرار مي گيرد.
گياه گلدان
از اين ماده براي گرم كردن مواد تا 1000 درجه سانتيگراد استفاده مي شود. گياه محفظه به صورت كمانچه تكه تكه شده است و از جنس ماده لجاجت براي بيشتر قسمتهاي گرافيت يا سيليكون كاربيد ساخته شده است.
كوزه مركز تحقيقات
بيشترين ميزان تورم مورد استفاده در سطح پايه و پايه گرد است. از تورم بادي براي گرم كردن مايعات استفاده مي شود كه بايد دائماً گرم شوند. از بادگيرهاي شيشه اي در پالايش مواد استفاده مي شود. با استفاده از حجم مشخصي از مايع در يك تحقيق ، از بادسنجهاي حجمي استفاده مي شود.
شيشه آلات
شيشه ساعت لحظه اي از بين مي رود و گرم مي شود. به همين ترتيب به عنوان وسيلهاي براي حمل و نقل انسان و مواد جامد نيز مورد استفاده قرار مي گيرد.قيف بوكرن
با نوآوري اين ابزار تحقيقاتي ، بوچنر تلاش كرد تا با جداشدن مواد كريستالي خارج شده و با گسترش آب فراوان به سنگهاي غيرمجاز دست يابد.
قيف جداكننده
از آن در تحقيق و استخراج آرايش و امولسيون هاي مركز تحقيقاتي استفاده مي شود كه نام آن از سازنده اين ظرف ، Decant گرفته شده است.
گيره آزمايشي
از گيره هاي مركز تحقيقات براي انتقال مواد ، نگهداري مواد در ارتفاعات خاص يا حمل محفظه شيشه اي گرم يا سرد براي مواد آزمايشگاهي استفاده مي شود.
ملات چيني
ملات ، كه ممكن است به خصوص مانند گياه چيني به نظر برسد ، داراي بدن بسيار ضخيم و ضخيم است كه به طور گسترده اي در خرد كردن و پودر كردن مواد جامد سخت استفاده مي شود. اين غذاي چيني فوراً نياز به ملاحظه استثنايي دارد زيرا به طور موثر و بدون در نظر گرفتن شكسته مي شود.
مقياس تأسيسات تحقيقاتي
مقياس مورد استفاده در يك مركز تحقيقاتي مي تواند ترازوي تحليلي ، تعادل وزن كشويي ، تعادل بهار ، تك مانده و بالانس بالايي را در بر بگيرد. اين مقياس ها اساساً براي مقابله با وزن يا ضخامت مواد مراكز تحقيقاتي در نظر گرفته شده اند و حتي براي كاملاً تلفيق مواد با اندازه هاي مقدماتي نيز استفاده مي شود.
كندانسور
اين نوعي ابزار در مركز تحقيقاتي است كه بخار را خنك مي كند و نسبت به آن به سيال يا همانطور كه پالايش و پارتيشن مي شود تغيير مي يابد.
قطره قطره
توليد كننده يك ابزار تحقيقاتي است كه از يك لوله شيشه اي محكم و يك جيب هواي پلاستيكي تشكيل شده است. از آن براي تخليه و درمان مايعات و مايعات در مقادير بسيار كمي استفاده شده است ، كه باعث ريختن مايعات لمسي و خطرناك بر روي لباس و دست ها مي شود.
ميكس
يك ابزار پليمري يا شيشه اي كه در مركز تحقيقات به عنوان روشي براي تركيب و حل كردن مايعات و ترتيبات مورد استفاده قرار مي گيرد.
دستگاه خشك كن
پيش بيني تجهيزات آزمايشگاهي شيميايي همانطور كه در تصوير بالا مي بينيد ، به نظر مي رسد گلدان كه براي خشك كردن مواد جامد ، بخصوص سيلت استفاده مي شود. در دستگاه خشك كن دماي بسيار بالايي ايجاد كنيد.
پيپت ها
پيپت ها از انواع مختلفي هستند ، به عنوان مثال ، پيپت يك وجهي كه در تصوير مشاهده مي كنيد ، براي بيرون كشيدن اندازه و حجم دقيق مايعات و آزاد سازي آنها براي انجام آزمايش هاي مختلف در مركز تحقيقاتي استفاده مي شود و اين امكان را براي فرد فراهم مي كند. تست را دقيقا انجام دهيد ثبت اطلاعات و نتايج و كيفيتهاي به دست آمده

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.