10عامل سرطان

تشخيص اثبات 10 عامل سرطاني در ايران / 30٪ مشاركت سيگار و آبهاي گرم به انواع سرطان
مركز ملي مبارزه با سرطان فقط به اين دليل است كه عوامل مهم ايجاد كننده سرطان در ايران را به رسميت مي شناسد و با توجه به جديدترين داده هاي منطقي ، آخرين قسمت ، منطقه به صورت محلي را گزارش كرده است.
تشخيص اثبات 10 عامل سرطاني در ايران / 30٪ مشاركت سيگار و آبهاي گرم به انواع سرطان
رشد بدخيم يكي از مهمترين بيماريهاي غيرقابل انتقال است كه يك مشكل رفاه قابل توجهي را براي جامعه به وجود مي آورد. همانطور كه از بينش هاي معتبر مشخص شده است ، بيماري دومين دليل مرتب در مرگ در كشورهاي ايجاد شده و سومين دليل محرك در ايجاد ملل است. در حال حاضر ، رشد بدخيم 12٪ از كل عبور ها در سراسر جهان را نشان مي دهد.

رشد بدخيم به عنوان يكي از شناخته شده ترين بيماري هاي قابل واكنش در بسياري از كشورها تلقي مي شود. متخصصان اظهار داشتند كه متغيرهاي بيشماري وجود دارد كه مي تواند به گسترش اين بيماري افزوده شود ، از جمله اين موارد معمول غذا خوردن وحشتناك ، شيوه نامساعد زندگي ، عدم وجود قابليت حمل و گسترش آلاينده ها است.
محققان بيماري تأكيد مي كنند كه مي تواند از بدخيمي هاي بي شماري جلوگيري كرده و دليل اساسي را دفع كند. علاوه بر اين ، شناختن عناصري كه پس از مدتي و طي سالها منجر به بيماري مي شوند ، اساسي است.
بيماري در حال حاضر دليل اصلي مرگ در مناطق خاصي از كشور و در ساير موارد دليل اصلي مرگ است. سازمان بهداشت جهاني پيش بيني مي كند كه نرخ رشد بدخيم از 14 ميليون در سال 2012 به 27 ميليون از هر سال 2030 صعود مي كند و در همه درجات فرهنگ انساني در كشورهاي مختلف اتفاق مي افتد.
اخيراً ، سازمان بهداشت جهاني به بدليل وقوع و شيوع فراگير ، بدخيمي را تعيين كرده است كه ايران را در رده چهارم قرار داده است.
رشد بدخيم سومين دليل محرك مرگ در ايران است
در گفتگو با خبرنگار فارس ، حجت الله تنها با بيان اينكه رشد بدخيم قابل پيشگيري و درمان است و با مراقبت از خود و انتظار مي توان با آن مقابله كرد: سرطان سومين دليل محرك مرگ در ايران است و هر ساله 70 هزار نفر آلوده مي شوند.
رئيس شبكه بهداشت و درمان شهرضا با اشاره به غربالگري بدخيمي در برنامه ايران در شهرضا ، عنوان كرد: در اين برنامه افراد به دليل بيماري روده بزرگ ، روده بزرگ و استخوان غربالگري مي شوند.
وي گفت: افراد بالغ 50-69 سال به دليل بدخيمي كولوركتال در شهرضا مورد غربالگري قرار گرفتند. وي گفت: 19351 نفر برابر با 14.1 درصد كل جمعيت خارج از كشور و 78 درصد جمعيت بالغ 50-69 سال در شهرضا غربالگري شده اند كه 3.5 درصد از اين افراد است. آزمايش مناسب آنها مشخص بود.
تنهايي ، با جلب توجه به آن 277 نفر از جمعيتي كه كولونوسكوپي با تجربه داشتند ، 8 مورد از آنها مشخص شد كه دچار بدخيمي كولوركتال هستند ، ابراز كرد: "خانمها در سنين 30 تا 69 سالگي 49 درصد از جمعيت كامل هستند كه 33 هزار و 271 نفر از آنها 5 را نشان مي دهند. درصد آنها دستيار تولد استاد را ناديده گرفتند.
رهبر شبكه بهداشت و درمان شهرضا با استناد به 135 مراجعه براي مراجعه به بدخيمي در سينه به اين متخصص ، ابراز داشت: 15 هزار و 646 خانم در جمع آوري سني 30 تا 59 سال به دليل بيماري گردن رحم در شهرضا مورد ارزيابي قرار گرفتند كه 5.2 مورد آن به دستيارهاي متولد شده است.
10 عامل سرطان معرفي شده توسط ايران توسط مركز ملي تحقيقات سرطان
وي با بيان اينكه مركز ملي تحقيقات سرطان فقط به اين دليل است كه اپراتورهاي اصلي ايجادكننده سرطان در ايران را به رسميت شناخته و با توجه به جديدترين داده هاي منطقي ، منطقه به مساحت و براساس ميزان فراگير بودن گفت: يك عامل مهم ايجاد كننده سرطان 30٪ پاسخگو است. همه چيز مساوي است
تنها با بيان اينكه سرزمين هاي بوشهر ، سيستان و بلوچستان ، كهكيلويه و بويراحمد ، هرمزگان و فارس در حاشيه رشد بدخيم با حباب سيگار قرار دارد گفت: دليل بعدي بيماري ترياك است كه در هر حال 10 درصد تومورهاي زير 35 را نشان مي دهد. سال ها. اين يك دارو است.
رئيس شبكه بهداشت شهرضا گفت: مشروبات الكلي سومين دليل محرك بدخيمي است و 10 درصد از همه موارد در نظر گرفته شده را نشان مي دهد. وي گفت: "بدخيمي هاي دهان ، حنجره و گلو با اين مشخص مي شود."
چهارمين دليل محرك بيماري در ايران جسارت است
وي گفت: چهارمين دليل رانندگي بدخيمي در ايران ، جسارت است. وي گفت: سطح بالايي از ايرانيان يا از نظر وزن و اضافه وزن هستند ، 30-40 درصد از غذاهايي كه مي خوريم داراي اضافه وزن هستند و قند بالاي 100 نشان از افزايش وزن دارد.
تنها با توجه به اينكه لكنت زبان اصلي عامل اصلي بيماريهاي غيرقابل انتقال است ، 30 تا 35 درصد تومورهاي غير قابل انتقال ، وي را شامل مي شود: پنجمين دليل بدخيمي ، استفاده بي حد و حصر از نمك و دسر است.
رئيس شبكه بهداشت و درمان شهرضا ابراز داشت: استفاده از غذاهاي شور ، گوشت خوك و غذاهاي نمكي خطر رشد بدخيم معده را افزايش مي دهد ، از جمله اين موارد را بيان كرد: بيشترين ميزان پذيرش نمك در هر روز حدود 1 گرم براي هر فرد زير 5 سال و زير 4 گرم براي هر فرد است. جوانان بيش از 5 سال داراي پرفشاري خون هستندبيماري هاي يوني و قلبي عروقي كه به طور معمول نمكي را براي تغذيه ، نمكي كه به مواد مغذي اضافه مي شود ، و نمك در موارد مكانيكي به ياد مي آورند.ششمين دليل محرك رشد بدخيم استفاده كم از محصولات خاك است
وي گفت: 70 درصد از روز به روز كالري افراد ايراني از قند دريافت مي شود كه بايد تعديل شود.
هشتمين دليل محرك رشد بدخيم ، آلودگي هوا است كه يك تا چهار درصد تومورها را تشكيل مي دهد.
وي گفت: نهمين دليل رشد بدخيم ، آلودگي هايي است كه منجر به هپاتيت مي شود. وي ادامه داد: استفاده از الكل گرم دهمين دليل بدخيمي است ، نوشيدن چاي داغ خطر بيماري را جفت مي كند.
وي با تأكيد بر اينكه نوشيدني ها بايد آب گرم باشند ، بيان كرد: محققان اظهار داشتند كه نوشيدن چاي داغ يا مصرف چاي داغ به دو تا چندين برابر خطر بيماري مري ، هشتمين اساسي ترين رشد بدخيم روي كره زمين است.
فراتر از آنچه 40٪ از تومورها را مي توان جلوگيري كرد
زهره كمايي با اشاره به هفته ملي سرطان ايران در تاريخ 8-15 فوريه ، براي روزنامه نگار فارس فاش كرد: "كارمندان معتبر شهرضا بايد 100٪ براي بيماري هاي قلبي عروقي و رشد بدخيم مورد غربالگري قرار گيرند."
رهبر مركز بهداشت شهرضا با اشاره به طرح هاي بدخيم در هفته رشد در شهرضا اظهار داشت: "رقابت هاي ورزشي و نقاشي ، داوطلبان بهزيستي و افراد آماده سازي ، دستورالعمل جلوگيري از بيماري براي بانوان ، آموزش تغذيه در مهد كودك ها از جمله اين پروژه ها است."
"تحقيقات نشان مي دهد كه فراتر از آنچه 40٪ از رشد بدخيم مي توان جلوگيري كرد ، استفاده از مشروبات الكلي ، وزن بدن ، حركت بدني و تغذيه قابل پيشگيري است ، اما مهمترين عامل خطر پيشگيري سن است.
كامايي با تأكيد بر اينكه پيش بيني رشد بدخيم ، شناخت زودرس ، يافتن ، درمان و مراقبت مي تواند خنثي شود ، كمايي تأكيد كرد: در درخواست جلوگيري از سطوح مختلف فردي ، اجتماعي و ملي ما بايد در زمينه هاي مختلف بهزيستي در كشور سهيم ، تقويت و مشاركت كنيم.
وي با بيان اينكه 40 درصد از رشد بدخيم در كشور قابل پيش بيني است ، از جمله اين موارد اظهار داشت: با تغيير چند روش و دوري از عوامل احتمالي و تغيير شيوه زندگي مي توانيم متغيرهاي اساسي و بيماري را كنترل كنيم.
كومايي با اشاره به اينكه يك روال غذايي سالم ، كنترل دخانيات ، تطبيق پذيري كافي و اجتناب از شرارت از عوامل پيش بيني كننده بيماري است ، خاطرنشان كرد: افراد بايد تقريباً هيچ وقت در روز تمرين نكنند و سعي كنند در رژيم غذايي خود محصول غذايي ارگانيك بخورند. همچنين ، به ميزان كافي سبزيجات داشته باشيد و اندازه گيري نمك ، روغن و چربي را در تغذيه آنها كنترل كنيد.
رئيس مركز بهداشت شهرضا ابراز داشت: كاهش قند و شكر و استفاده از شكر رنگ تيره به جاي شكر سفيد شامل موارد زير است: كاهش استفاده از مواد غذايي كنسرو شده ، بيرون كشيدن نمك از سفره ، بيرون آوردن نمك از روي ميز ، منابع غذايي نمكي و دودي را از خوردن ، ذخيره و صرف مواد مغذي خودداري كنيد. به روشي صحيح

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.